سلاطین دنیای هنر و فناوری

ورزشی، موسیقی، فناوری اطلاعات و ارتباطات

سلاطین دنیای هنر و فناوری

ورزشی، موسیقی، فناوری اطلاعات و ارتباطات

قهرمانی استقلال در لیگ برتر

 

 

طرفداران تیم فوتبال استقلال تهران یکشنبه شب در پی پیروزی این تیم بر پیام خراسان و کسب جام قهرمانی لیگ برتر ایران، در خیابانهای پایتخت جشن گرفتند.

به گزارش ایرنا، شمار زیادی از هواداران تیم استقلال که پرچم های آبی رنگ این تیم را به دست داشتند با خودرو و موتور سیکلت در خیابانهای تهران به حرکت درآمدند و با به صدا در آوردن بوق خودروها و موتورسیکلتهایشان، کاروان شادی به راه انداختند.

استقلالی ها که با توزیع شیرینی و شکلات تلاش کردند شادمانی خود را با عابران و رهگذران تقسیم کنند، تا نیمه های شب در خیابانهای تهران گشت زدند و هلهله کردند.

همنوایی رانندگان خودروهای رهگذر با جوانانی که ابراز شادمانی می کردند؛ هیجان و شادی را در آنان دو چندان می کرد. گویی برف پاک کن خودروهایی که در ترافیک خیابان ولیعصر در چند ستون پشت سر هم صف کشیده بودند نیز در شادمانی هواداران استقلال شریک بود.

همچنین جوانان خرم آبادی در حال پیاده روی در خیابانها شعارهایی در حمایت از تیم استقلال سر دادند. این افراد با در دست داشتن پرچم های استقلال و نواختن بوق و شیپور به جشن و سرور پرداختند.

بر پایه این گزارش افراد یاد شده تا چندین ساعت در خیابانها ماندند به طوریکه حضور آنان در خیابانهای اصلی شهر باعث مسدود شدن خیابانها و بروز اختلال در تردد وسائط نقلیه شد.

در همین حال نیروهای انتظامی با حضور در مسیر حرکت این جوانان به برگزاری آرام این جشنها کمک شایانی کرده و مانع از بروز هرگونه مشکلی شد. این جوانان پس از سه ساعت شادمانی خیابانها را ترک کردند.

همچنین گزارش‏های ماخوذه از قم نیز حکایت از این موضوع دارد که طرفداران تیم فوتبال استقلال سوار بر خودرو و موتور سیکلت در حالی که پرچم آبی رنگ استقلال را در دست داشتند با زدن بوق جشن شادی به راه انداختند.

آنها همچنین با سردادن شعارهایی مانند"استقلال قهرمان" و با پوشیدن لباس‏های یک دست آبی ، در شادی تیم خود شریک شدند.

هم اکنون خیابان عطاران، صدوق، دورشهر، شهدا، میدان امام خمینی (ره) و سایر نقاط حساس شهر ، مملو از موتورسواران و هواداران تیم استقلال است که برای قهرمانی تیم خود شادی می کنند.

تیم فوتبال استقال تهران عصر امروز با غلبه بر تیم پیام خراسان، قهرمان هشتمین دوره مسابقات فوتبال برتر باشگاه های ایران شد و برای دومین بار جشن قهرمانی گرفت.

در بسیاری از دیگر شهرهای بزرگ کشور نیز هواداران استقلال تهران با کمیت و کیفیت متفاوت، قهرمانی تیم محبوب‏شان را جشن گرفتند.

استقلال در این مسابقه در حالی قهرمان لیگ برتر شد که سخت ترین رقیبش یعنی تیم ذوب آهن اصفهان با نتیجه 4 بر 1 مغلوب فولاد خوزستان شد.  

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 17 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:00 ق.ظ

با سلام دوست عزیز شرکت نوآوران صنعت اولین مجله موبایل خود را منتشر نموده است که هر ماه یک نسخه جدید از آن به وجود می آید لطفا از سایت ما دیدن نموده و لینک دانلود این مجموعه به نام دانستنیها و نوآوریها را در سایت خود قرار دهید .
و همچنین با عضویت در این سایت سی دی و دی وی دی رایگان هدیه بگیرید. حتما از قسمت فروش نرم افزارها دیدن کنید چون این مجموعه ها برای اولین بار در ایران تولید شده است شما هم می توانید نماینده فروش ما باشید .
لینک کتاب:
http://n-s.blogsky.com/1388/08/04/post-10/
لینک سی دی:
http://n-s.blogsky.com/1388/08/16/post-41/
سایت :
http://www.n-sco.orq.ir

متشکریم

نوآوران صنعت سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:56 ب.ظ http://www.n-sco.orq.ir

با سلام
دوست عزیز لینک متنی شما در سایت قرار داده شد لطفا بنر ما را نیز د ر سایت خود قرار دهید در ضمن بنر شما نیز در سایت ما قرار داده شده است در صورتی که این امر انجام نشود 48 ساعت بعد لینک بنر شما در سایت ما حذف خواهد شد.

مدیریت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد