سلاطین دنیای هنر و فناوری

ورزشی، موسیقی، فناوری اطلاعات و ارتباطات

سلاطین دنیای هنر و فناوری

ورزشی، موسیقی، فناوری اطلاعات و ارتباطات

قهرمانی منچستر یونایتد در لیگ برتر

 

 

منچستریونایتد که برای کسب عنوان قهرمانی رقابتهای این فصل فوتبال انگلیس تنها به کسب یک امتیاز برابر آرسنال نیاز داشت، بعد از تساوی صفربرصفر مقابل تیم لندنی دراولد ترافورد برای هجدهمین بار قهرمان انگلیس شد. این یازدهمین قهرمانی منچستربا حضور سرالکس فرگوسن روی نیمکت در این رقابتها بود. ونگر در این دیدار مجبور شد از حضور آدبایور به خاطر آسیب دیدگی در ترکیب تیمش صرفنظر کند و فان پرسی را به عنوان مهاجم نوک به زمین فرستاد.

یونایتد در این دیدار شروع خوبی داشت.فشار بیش از حد بازیکنان منچستر باعث شد تا آرسنال در ده دقیقه نخست این دیدار تحت سلطه حریفش باشد ولی به تدریج فابرگاس و هم تیمی هایش از لاک دفاعی خارج شده و توانستند خود را به دروازه یونایتد نزدیک کنند. هردوتیم در نیمه اول صاحب چندین موقعیت جدی برای تهدید دروازه حریف شدند ولی نتیجه بازی در پایان این نیمه دست نخورده باقی ماند.

در وقت دوم منچستر مثل نیمه اول باانگیزه و هجومی به نظر نمی رسید. همین مساله باعث شد تا آرسنال اختیار امور را در دست گیرد ولی فرصتهای ایجاد شده برای توپچی ها هیچکدام داخل دروازه فان در سار راه نیافتند.  در دقیقه 67 فرگوسن، تبس را از بازی بیرون کشید و این تصمیم او با مخالفت تماشاگران روی سکوها همراه شد که مرتب بازیکن آرژانتینی را تشویق می کردند. تبس با ناراحتی به طرف نیمکت رفت و به احتمال فراوان در انتهای فصل منچستریونایتد را ترک خواهد کرد.

درحالیکه بازی بدون هیچگونه هیجان خاصی دنبال می شد و یونایتد فقط منتظر سوت پایان بازی بود تا جشن قهرمانی برپا کند، آرسنال یک بخت مسلم گل را بعد از یک حرکت تیمی از دست داد. ضربه فابرگاس را تیردروازه و فان درسار برگشت دادند. در دقیقه 87 نوبت فان پرسی بود تا یونایتد را در ترس و دلهره فرو برد ولی یک بار دیگر سنگربان هلندی مانع رسیدن آرسنال به گل شد تا بازیکنان منچستربعد از سوت پایان مسابقه روی چمن اولد ترافورد قهرمانی خود را جشن گیرند.    

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد