سلاطین دنیای هنر و فناوری

ورزشی، موسیقی، فناوری اطلاعات و ارتباطات

سلاطین دنیای هنر و فناوری

ورزشی، موسیقی، فناوری اطلاعات و ارتباطات

غوغای Se7en

بالاخره یک ماه از تولد سیستم‌عامل ویندوز 7 گذشت و در این میان، هنوز بسیاری از کاربران موفق به استفاده از این سیستم‌عامل نشده‌اند. در این میان، مرکز Ronald Reagan نظرسنجی جدیدی را پیرامون میزان رضایت‌مندی کاربران از ویندوز 7 نسبت به نسخه‌های قبلی این سیستم‌عامل انجام داده ‌است.   

طبق گزارش منتشر شده، پیش از ورود سیستم‌عامل ویندوز 7 به بازار 46 درصد افرادی که در این بررسی شرکت کردند از ویندوز ویستا استفاده می‌کردند و 32 درصد نیز همچنان صاحب ویندوز XP بودند. هفده درصد این افراد به میزان مساوی از ویستا و XP استفاده می‌کردند و 5 درصد هم دیگر سیستم‌عامل‌ها غیر ویندوز را روی رایانه خود نصب کرده بودند. در این میان، 7/0 درصد کاربران نیز از دیگر نسخه‌های ویندوز به‌جز ویستا و XP استفاده می‌کردند.


این بررسی نشان داد که 73 درصد کاربران پس از ورود ویندوز 7 رایانه خود را به این سیستم‌عامل ارتقا دادند و 8 درصد آن‌ها از سیستم‌عامل پیش‌فرض که روی رایانه آن‌ها بوده استفاده می‌کردند. در این میان، 14 درصد کاربران همچنان از نسخه‌های آزمایشی و اولیه ویندوز 7 استفاده می‌کنند و 6 درصد کاربران سیستم‌عامل Mac را تحت برنامه‌های مجازی‌سازی به کار می‌بردند.


مرکز Ronald Reagan بر اساس بررسی‌های جدید خود اعلام کرد که از بین صاحبان آخرین نسخه سیستم‌عامل مایکروسافت، 61 درصد ویندوز 7 را برای مصارف خانگی و شخصی به کار می‌برند و 25 درصد نیز این سیستم‌عامل را به طور همزمان برای مصارف خانگی و تجاری استفاده می‌کنند. در این بین گفته می‌شود که فقط 14 درصد این سیستم‌عامل را فقط برای مصارف تجاری به کار گرفته‌اند.


کارشناسان این مرکز در ادامه خاطرنشان کردند که 61 درصد کاربران نسخه 64 بیتی ویندوز 7 را روی رایانه‌ خود نصب کرده‌اند و 31 درصد از نسخه 32 بیتی آن استفاده می‌کنند.


همچنین، 82 درصد برای نخستین بار این سیستم‌عامل را روی رایانه خود نصب کردند و 19 درصد سیستم‌عامل ویستا را به ویندوز 7 ارتقا دادند.

نظرات 1 + ارسال نظر
Eng.Bahmani سه‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 06:49 ب.ظ

سلام ازیزم خوبی چه خبر بی خبر امروز دوتاخاسگار داشتم چرا دیگه بی وفا شدی بهمنی ناراحت اصله اصل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد