سلاطین دنیای هنر و فناوری

ورزشی، موسیقی، فناوری اطلاعات و ارتباطات

سلاطین دنیای هنر و فناوری

ورزشی، موسیقی، فناوری اطلاعات و ارتباطات

نسل جدید USB 0.3

نسل سوم کابل‌های ارتباطی یو.اس.بی با نام یو.اس.بی 3.0 از امسال برای ابزارهای الکترونیکی عرضه می‌شود. سرعت انتقال اطلاعات در یو.اس.بی3 حداقل 2 برابر یو.اس.بی2 و مصرف انرژی آن یک سوم نسل قبل است.  

 

 

  

 

ادامه مطلب ...

مراقب اس ام اس و ایمیل هایتان باشید!

شرکت در اجتماعات غیرقانونی، اغتشاش و توهین به مقدسات، موجب برخورد است و بعد از اتمام حجت پس از روز عاشورا، مدارا کنار گذاشته شده است، به طوری‌که هم ما و هم دستگاه قضایی به شدت برخورد می‌کند.

ادامه مطلب ...

۱۰ اندیشه ای که مسیر تاریخ را عوض کرد.

نشریه گاردین بخشی دارد به نام تاپ تن  که در آن چهره‌هاس سرشناس ۱۰ کتاب یا موسیقی یا فیلم و یا اندیشه‌ی برتر یا بدتر را در زمینه‌ای مشخص انتخاب کنند. یکی از این موارد، انتخاب ۱۰ اندیشه‌ی تاریخ است. سه گزارش‌گر گاردین در گفت و گو با اساتید دانشگاه، ۱۰ اندیشه‌ای که مسیر تاریخ را عوض‌ کرده‌اند، به بحث گذاشته‌اند.

ادامه مطلب ...

چون تورم داریم، پس نرخ مکالمات را هم افزایش می دهیم!!!!

                             

              

 

افزایش نرخ تلفن ثابت و سیار در پی مقایسه با استاندارهای جهانی. عجیب آنکه در راستای کاهش تورم و یا مقایسه موارد مهم تر و حیاتی تر ملی با دیگر کشورها در حد تشکیل میز گرد باقی مانده ایم...

ادامه مطلب ...

251 گروه متقاضی شرکت در جشنواره موسیقی فجر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران به نقل از کمیته روابط عمومی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر، 251 گروه برای شرکت در بخش جنبی و رقابتی این جشنواره تقاضای خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال و یا فرم ثبت نام را تحویل داده‌اند.
براساس این گزارش، 83 گروه سنتی ، 20 گروه کلاسیک ، 57 گروه موسیقی نواحی، 36 گروه پاپ، 17 گروه ارکسترال، 10 گروه آواز جمعی، 29 اثر (آهنگسازی)، از سراسر کشور برای شرکت در این جشنواره نام نویسی کرده‌اند.
آمار اعلام شده براساس ثبت نام گروه‌های موسیقی داخلی است و تعداد گروه‌های شرکت کننده از سایر کشورهای جهان اعلام خواهد شد.
بیست و پنجمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر از 7 تا 14 اسفندماه سال 1388 برگزار می‌شود. 

 

  منبع: پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران

اولین گوشی گوگل

Nexus One گوشی جدید گوگل، که مدتی است بحث های زیادی در مورد آن وجود دارد، معرفی شد. این محصول، حاصل مشارکت گوگل و اچ تی سی است.

N1 مجهز به پردازنده یک گیگاهرتزی Snapdragon و نمایشگر ۳٫۷ اینچی با رزلوشن ۸۰۰×۴۸۰ است. همچنین ۵۱۲ مگابایت رام و ۵۱۲ مگابایت رم برای آن در نظر گرفته شده تا آندروید نسخه ۲٫۱ را به راحتی اجرا کند.

همچنین این گوشی مجهز به یک حافظه ۴ گیگابایتی از نوع میکرو اس دی است که قابل ارتقا تا ۳۲ گیگابایت خواهد بود. ضمن اینکه دوربین ۵ مگاپیکسلی با فلاش ال ای دی آن را هم نباید از قلم انداخت. چرا که ظاهراً سرعت نرم افزار دوربین آن بسیار بیشتر از گوشی Droid موتورولا است. انگجت سرعت و زیبایی این محصول گوگل و اچ تی سی را هم بسیار برتر از Droid موتورولا توصیف کرده.

در ابتدای کار برای مکالمه با این موبایل باید با شرکت T-Mobile قرارداد ببندید. نکسوس علاوه بر سنسور نور پیشرفته و شتاب سنج، یک سنسور proximity هم دارد.