سلاطین دنیای هنر و فناوری

ورزشی، موسیقی، فناوری اطلاعات و ارتباطات

سلاطین دنیای هنر و فناوری

ورزشی، موسیقی، فناوری اطلاعات و ارتباطات

مراقب اس ام اس و ایمیل هایتان باشید!

شرکت در اجتماعات غیرقانونی، اغتشاش و توهین به مقدسات، موجب برخورد است و بعد از اتمام حجت پس از روز عاشورا، مدارا کنار گذاشته شده است، به طوری‌که هم ما و هم دستگاه قضایی به شدت برخورد می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه ای‌میل‌ها و اس‌ام‌اس‌ها کنترل می‌شود و جرم کسانی که تجمعات را ساماندهی می‌کنند بیشتر است، در رابطه با حادثه تروریستی شهادت استاد دانشگاه تهران نیز گفت: تقریبا همه مطلع بودیم و فکر می‌کردیم که به یکی از تاسیسات حمله کنند. 

سردار اسماعیل‌احمدی‌مقدم در حاشیه نشست تخصصی پلیس مبارزه با مواد مخدر در جمع خبرنگاران حاضر شد در پاسخ به پرسش خبرنگار ایلنا در رابطه با حادثه ترور استاد دانشگاه تهران، گفت: از اینکه قرار است هجومی صورت گیرد هشدار داده بودند و تقریبا همه مطلع بودیم و فکر می‌کردیم که به یک تاسیسات حمله کنند. 

وی افزود: اما دیدید که یک ترور کور انجام دادند و این دانشمند را به شهادت رساندند و احتمال دارد که اقدامات دیگری هم انجام دهند، از این رو باید برای پیشگیری، از دانشمندان محافظت آشکار و پنهان شود و خود دانشمندان هم برای امنیت خود تمهیداتی داشته باشند. 

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: پرونده در دست دوستان ما در وزارت اطلاعات است و باید از آنها در رابطه با شناسایی مظنونان احتمالی سئوال کنید اما ما هم با دوستان وزارت اطلاعات همکاری می‌کنیم.

ای میل‌ها و اس‌ام‌اس‌ها کنترل می‌شوند  


وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر برخورد با افرادی که از طریق اس‌ام‌اس و ای‌میل افراد را تشویق به حضور در تجمعات غیرقانونی می‌کنند، گفت: شرکت در اجتماعات غیرقانونی، اغتشاش و توهین به مقدسات، موجب برخورد است و بعد از اتمام حجت پس از روز عاشورا، مدارا کنار گذاشته شده است، به طوری‌که هم ما و هم دستگاه قضایی به شدت برخورد می‌کند. 

احمدی مقدم با بیان اینکه تحریک کنندگان، عامل اصلی هستند، تصریح کرد: شاید این افراد در میدان نباشند اما همانطور که تا پیش از این سیاست مدارا را داشتیم در مورد این افراد هم مدارا می‌کردیم اما از این پس مدارا نخواهیم کرد. 

وی با بیان اینکه "ای‌میل‌ها و اس‌ام‌اس‌ها از جایی فرستاده می‌شود که کاملا در کنترل ما قرار دارد" افزود: تصور نکنند که آنتی پروکسی جلویش را می‌گیرد و این تصور اشتباه را نداشته باشند که کنترل نمی‌شوند چراکه تاکنون در رابطه با آنها نیز مدارا می‌شده است. 

فرمانده ناجا تاکید کرد: آنها که تجمعات را ساماندهی می‌کنند قطعا جرمشان سنگین‌تر است. 

او پنجشنبه هفته گذشته در مراسم صبحگاه پلیس استان سمنان نیز تاکید کرده بود که پلیس تا رسیدن به ریشه‌های فتنه کار را رها نمی کند.

کشته شدن 11 نفر از پرسنل نیروی انتظامی در خراسان جنوبی ترور سیاسی نبوده است 
 

احمدی مقدم همچنین در رابطه با شهادت 13نفر از پرسنل ناجا در طول یک هفته در خراسان جنوبی نیز توضیح داد و گفت: در این رابطه یک محموله مواد مخدر بوده که از سیستان و بلوچستان در حال انتقال به سمت شمال و خراسان شمالی بوده است که به دلیل ضعف در رعایت اقدامات ایمنی، ماموران در کمین اشرار افتادند و 11 نفز از آنها به شهادت رسیدند. 

وی افزود: در تعقیب این گروه تعدادی از آنها دستگیر و تعدادی نیز کشته شدند که در جریان این تعقیب‌ها نیز دو نفر دیگر از پرسنل ناجا شهید شدند. مقادیر زیادی هروئین نیز از افراد دستگیر شده کشف شد و دوستان اطلاعات نیز یکی دو نفرشان را در مناطق دیگر شناسایی و دستگیر کردند اما اینکه این موضوع ترور سیاسی باشد چنین چیزی مشاهده نشد و اشرار نیز قصد قاچاق مواد مخدر داشته‌اند.

در اصلاح قانون نقاط ضعف قانون قبلی در رابطه با مواد مخدر در نظر گرفته شده است  


احمدی مقدم در رابطه با راه‌های فرار افراد مرتبط با مواد مخدر از دست قانون اظهار کرد: راه‌های فرار قانونی شناخته شده است و قاچاقچیان هم هزینه زیادی می‌کنند که از راه‌های قانونی اقدام کنند اما در اصلاح قانون، نقاط ضعف قانون قبلی کاملا دیده شده است. 

وی ادامه داد: دانه درشت‌های اساسی مواد مخدر در کشور نیستند و معمولا در کشور افراد دسته دو و سه هستند که سعی می‌کنند از طرق مختلف و وکیل از قانون فرار کنند. 

رییس پلیس کشور درباره مبارزه با تقاضای مواد مخدر نیز گفت: مبارزه با تقاضا یک اقدام فرهنگی است که سازمان‌های آموزشی و فرهنگی و رسانه‌ها مسئول هستند و ما باید تامین کننده اطلاعات مورد نیاز آنها باشیم و همکاری کنیم. یک بخشی هم نیروی انتظامی خود، باید وارد عمل شود مثل آموزش دانش آموزان و اولیای مدارس و دانشجویان، که این کار را انجام می‌دهیم. 

احمدی مقدم یادآور شد: نیروی انتظامی در بخش‌های عمده فیلم‌های مستند و داستانی برای فرهنگ‌سازی در رابطه با مصرف مواد مخدر در صدا و سیما و سینما حضور دارد. برنامه ناجا نیز اقدامات پیشگیرانه محور است و طرح جامع پیشگیری نیز قرار است هفته آینده در ستاد مبارزه با مواد مخدر مطرح شود تا شاهد تحول خوبی در این زمینه باشیم.

نظرات 2 + ارسال نظر
مجتبی دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:09 ق.ظ http://www.motaass.blogfa.com

سلام دوست آبی من
بازم که خوشحالم کردی که بهم سر زدی
راستی لنگیا رو دیدی
به این میگن باخت
ما اگرم ببازیم با افتخار می بازیم و با اختلاف یه گل اونم با دفاع 11 نفره حریف و اشتباهات داور و ازین حرفا می بازیم
خوشحال میشم بازم سربزنی
در ضمن لینکیدمت
بای

فاطی دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:05 ب.ظ http://ardestany.blogfa.com

سلام........

میلاد امام باقر العلوم (ع)برشما وخانواده گرامیتان مبارک باد.... التماس دعا

« اگر افکارمان را کنترل کنیم، زندگی‌مان متحول می‌شود »

آپیدم و منتظرتم عزیز.

[گل][گل][گل][گل][گل][گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد