سلاطین دنیای هنر و فناوری

ورزشی، موسیقی، فناوری اطلاعات و ارتباطات

سلاطین دنیای هنر و فناوری

ورزشی، موسیقی، فناوری اطلاعات و ارتباطات

کنسرت بزرگداشت استادعلینقی وزیری توسط گروه نهفت

گروه نهفت به سرپرستی جهانشاه صارمی از 28 تا 30 بهمن‌ماه سال جاری در فرهنگسرای ارسباران کنسرتی به مناسبت بزرگداشت علینقی وزیری استاد موسیقی ایران برگزار می‌کند.

ادامه مطلب ...

فرمول جدید محاسبه کاربران اینترنتی کشور پیدا شد

 مهدیون مدیر عامل شرکت فناوری اطللاعات گفت: این فرمول در یک هم‌اندیشی با حضور کارشناسان و صاحبنظران حوزه‌های مختلف و مرتبط، مورد بررسی قرار می‌گیرد و پارامترهای متفاوت در آن مدنظر قرار خواهد گرفت و در صورت تأیید مراجع ذیصلاح، ملاک عمل قرار خواهد گرفت.

ادامه مطلب ...

مشکل موسیقی در صدا و سیما انتخاب شعر آهنگ‌ها است

برخی از تهیه‌کنندگان برنامه‌‌های تلویزیونی برای آنکه برنامه‌شان دیده شود به سراغ موسیقی‌هایی می‌روند که جایگاه مناسبی در موسیقی ندارند و نمی‌دانم چرا کسی نظارت نمی‌کند. 

 

ادامه مطلب ...

یورونیوز فارسی هم راه‌اندازی می‌شود

شبکه تلویزیونی یورونیوز اعلام کرد که در سال جاری میلادی به پخش اخبار به زبان‌های فارسی و ترکی اقدام خواهد کرد. 

  

 

به گزارش سرویس رسانه خبرگزاری دانشجویان ایران، این شبکه خبری که مقر آن در لیون فرانسه است، در گزارش خود عنوان کرده که پخش برنامه‌ها به زبان فارسی، ایرانی و افغانی صورت خواهد گرفت و تا پایان سال 2010 این امر محقق می‌شود، حال آنکه برنامه‌های ترکی این شبکه به‌زودی و در تاریخ 30 ماه ژانویه آغاز می‌شود.

بنا بر گزارش خبرگزاری فرانسه، این دو سرویس توسط کابل و ماهواره و آنلاین از لیون فرانسه پخش خواهند شد و همچون دیگر شبکه‌های یورونیوز به دیگر زبان‌ها شامل روسی، فرانسه، انگلیسی و عربی خواهند بود. 

 

 منبع: ایسنا