سلاطین دنیای هنر و فناوری

ورزشی، موسیقی، فناوری اطلاعات و ارتباطات

سلاطین دنیای هنر و فناوری

ورزشی، موسیقی، فناوری اطلاعات و ارتباطات

شب آفتابی ...


من از پشت شبهای بی خاطره                     

                                        من از پشت زندان غم آمدم          


من از آرزوهای دور ودراز                               

                               من از خواب چشمان نم آمدم          


تو تعبیر رؤیای نادیده ای                              

                               تو نوری که بر سایه تابیده ای                  


 تو یک آسمان بخشش بی طلب                      

                                        تو بر خاک تردید باریده ای                


تو یک خانه در کوچه زندگی                          

                                   تو یک کوچه در شهر آزادگی             


تو یک شهر در سرزمین حضور                      

                                    تویی راز بودن به این سادگی           


مرا با نگاهت به رؤیا ببر                               

                               مرا تا تماشای فردا ببر     

 

دلم قطره ای بی تپش در سراب                     

                                             مرا تا تکاپوی دریا ببر                  


                                                   دانلود موسیقی                                             

سایت "اعلام قیمت " راه‌اندازی شد

همزمان با اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها و در راستای اجرای طرح‌های نظارتی و صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان، سازمان حمایت سایت "اعلام قیمت " را به آدرس www.124.ir راه‌اندازی کرد.

ادامه مطلب ...