سلاطین دنیای هنر و فناوری

ورزشی، موسیقی، فناوری اطلاعات و ارتباطات

سلاطین دنیای هنر و فناوری

ورزشی، موسیقی، فناوری اطلاعات و ارتباطات

ای پادشه خوبان ...

تصنیف: یارا یارا گاهی ...

خواننده: علیرضا افتخاری

آلبوم: نیلوفرانه 1

 


یارا یارا گاهی دل ما را به چراغ نگاهی روشن کن

چشم تار دل را چو مسیحا به دمیدن آهی روشن کن

 

بی تو برگی زردم به هوای تو میگردم که مگر بیفتم در پایت

ای نوای نایم به هوای تو می آیم که دمی نفس کنم تازه در هوایت

یارا یارا گاهی دل مارا به چراغ نگاهی روشن کن

 

به نسیم کویت ای گل به شمیم بویت ای گل

در سینه داغی دارم از لاله باغی دارم

با یادت گل هر شب در دل چراغی دارم

باغم بهارم باش موجم کنارم باش

 

ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی

دل بی تو به جان آمد وقت است که باز آیی

مشتاقی و مهجوری دور از تو چنانم کرد

کز دست بخواهد شد پایان شکیبایی

 

به نسیم کویت ای گل به شمیم بویت ای گل

در سینه داغی دارم از لاله باغی دارم

با یادت گل هر شب در دل چراغی دارم

باغم بهارم باش موجم کنارم باش

 

بی تو برگی زردم به هوای تو میگردم که مگر بیفتم در پایت

ای نوای نایم به هوای تو می آیم که دمی نفس کنم تازه در هوایت

یارا یارا گاهی دل مارا به چراغ نگاهی روشن کن تا فدا کنم جان ودل برایت...


  

     دانلود موسیقی

نظرات 3 + ارسال نظر
فاطمه پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:17 ق.ظ http://ardestany.blogfa.com

به زیبائی بیاندیش ، نه برای انگیزش ، که در جهت تعالی . زیبائی به هر جا آرامش می آورد ، چه دست ساز انسان چه طبیعی.( پاول ویلسون )

سلام گلم...

آپم و از حضورت خوشحال میشم[گل][گل]

حسینی یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:36 ب.ظ http://www.itepnu-msh.blogfa.com

سلام
اجازه ما از شماست... حتما از مطلب وبم استفاده کنید...

ooooo پنج‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1393 ساعت 12:52 ب.ظ http://۶۶۵۸۵۲۲.blogfa.com

Khobe

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد