سلاطین دنیای هنر و فناوری

ورزشی، موسیقی، فناوری اطلاعات و ارتباطات

سلاطین دنیای هنر و فناوری

ورزشی، موسیقی، فناوری اطلاعات و ارتباطات

شب صعود اینتر و منچستر و ماندن قهرمان در لیگ قهرمانان

مرآتزوری کابوی بایرن


دور برگشت مسابقات لیگ قهرمانان اروپا ، چمپیونز لیگ با دیدار حساس بین اینتر و بایرن ادامه یافت. بایرنی ها که با اندوخته 1 بر صفر دیدار رفت در جوزپه مه آتزا بازی را برده بودند با خیال آسوده ای گام به این دیدار حساس بزرگ گذاشتتند....


اما گل زودهنگام اتوئو در دقیقه چهار زنگ خطر را برای آلمانها بصدا درآورد. اینتر با پاس فوق العاده گوران پاندف به اتوئو و ضربه خوب اتوئو که از بین پاهای دروازه بان رد شد بازی را 1 بر صفر و در مجموع 1-1 کرد و همه چیز از نوع شروع شد.

دقیقه 21 شوت نچندان محکم روبن ، سزار با یک دفع فاحش و بد ( که البته قصد جمع کردن داشت) توپ را تقدیم به بایرنی ها کرد تا گومز حساب کار را 1-1 و در مجموع 2-1 کند.
10 دقیقه بعد اشتباه مرگبار دیگری از مدافعان اینتر سر زد که اینبار مولر توانست حساب کار را 2-1 کند تا عملا دیگر کمتر کسی امید به اینتر داشته باشد.



از چهره بایرنی ها مشخص بود که دیگر خیالشان از بابت صعود راحت است اما گل فوق العاده زیبای اشنایدر حساب کار را به تساوی کشاند تا فقط یک گل دیگر تعیین کننده تیم پیروز و صعود کننده باشد.

هر دو تیم حملاتی را روی دروازه حریفان ترتیب میدادند که بالاخره در دقیقه 88 روی تیز هوشی اتوئو اینتر در محوطه جریمه حاصب یک موقعیت خوب شد و اتوئو پاس فوق العاده پاندف در نیمه اول را جواب داد و با یک پاس زیبا به او و ضربه دقیق و بی نقص پاندف اینتر حساب کار را 3-2 کند و حملات نه چندان جاندار بایرنی ها در دقایق باقی مانده بی اثر باشد تا اینتر با کمک قانون گل زده بیشتر در خانه حریف پیروز میدان شود و به دور بعد مسابقات صعود کند، تا پرافتخارترین تیم آلمان از گردونه رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حذف شود.



در دیگر دیدار امشب، منچستر یونایتد در ورزشگاه اولدترافورد میزبان المپیک مارسی فرانسه بود که در پایان با نتیجه 2 بر یک به‌پیروزی رسید تا در مجموع 2 دیدار رفت‌و‌برگشت با این نتیجه به‌جمع 8 تیم برتر لیگ قهرمانان راه یابد.

هر 2 گل شاگردان فرگوسن را در این بازی خاویر هرناندز در دقایق 5 و 75 به‌ثمر رساند و تک گل مارسی نیز با گل‌به‌خودی وس براون در دقیقه 82 به‌ثمر رسید.





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد