سلاطین دنیای هنر و فناوری

ورزشی، موسیقی، فناوری اطلاعات و ارتباطات

سلاطین دنیای هنر و فناوری

ورزشی، موسیقی، فناوری اطلاعات و ارتباطات

بلاتر درگذشت حجازی را به فدراسیون فوتبال تسلیت گفت

رئیس فدراسیون بین‌المللی فوتبال با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال ایران، در گذشت ناصر حجازی را تسلیت گفت.


به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، متن نامه بلاتر به علی کفاشیان به شرح زیر است:

" از شنیدن خبر فوت ناصر حجازی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران، با قلبی مالامال از غم، این نامه را برای شما می نویسم. او به عنوان دروازه بان تیم ملی ایران خدمات زیادی را انجام داد. او دو بار در جام ملت های آسیا، در بازی های المپیک 1976و بازیهای جام جهانی آرژانتین 1978 قهرمانی را برای ایران رقم زد.
از طرف فیفا و خانواده جهانی فوتبال، مایلم پیام تسلیت خودم را به جامعه فوتبال ایران به خصوص دوستداران و طرفداران ناصر حجازی ابراز کنم و به آنها بگوئید که امروز جامعه فوتبال در کنار آنهاست.
امیدوارم با این پیغام خود ،کمی باعث تسکین و آرامش خاطر در این زمان غم و اندوه شوم. "



پی نوشت: محمد بن‌همام، رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا و نامزد ریاست فیفا در پیامی درگذشت ناصر حجازی را تسلیت گفت.


پیام او به این ترتیب است: «من عمیقا ناراحت شدم که خبر  درگذشت دروازه‌بان اسطوره‌ای ایرانی، ناصر حجازی را شنیدم؛ کسی که مایه غرور و افتخار نه تنها فوتبال ایران، که فوتبال آسیا بود.

طرفداران فوتبال در آسیا شاهکارهای او در دو قهرمانی جام ملت‌های آسیا به عنوان بازیکن را تعقیب کردند و سپس شاهکارهای مربی‌گری او را دیدند.

من درگیر نامزدی انتخابات فیفا هستم که چند روز بیشتر به آن نمانده، اما وقت من برای تقدیر و ادای احترام به دارندگان دستاوردهای بزرگ فوتبال آسیا هرگز پر نیست و این اولین دل‌مشغولی من است.

حجازی پرچم‌داری نمونه برای فوتبال آسیا بود و درگذشت او خسران بزرگی برای ما بود. خانواده فوتبال آسیا سر تعظیم در احترام به یکی از بزرگ‌ترین قهرمانانش فرود می‌آورد، کسی که در خاطرات ما به زندگی ادامه خواهد داد.»

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد