سلاطین دنیای هنر و فناوری

ورزشی، موسیقی، فناوری اطلاعات و ارتباطات

سلاطین دنیای هنر و فناوری

ورزشی، موسیقی، فناوری اطلاعات و ارتباطات

دوئل بین دایی و کاشانی

شب گذشته در برنامه نود بعد از این که یک ساعت از شروع برنامه گذشته بود شاهد حضور سرپرست باشگاه پیروزی و در ادامه علی دایی سرمربی سابق این باشگاه بودیم.

واقعآ جای تاسف دارد از گفتن حرف های نامربوطی که شب گذشته زده شد و اصلآ ربطی به فوتبال نداشت و بیشتر جنبه رو کم کنی ، تخریب یکدیگر جلوی بینندگان تلویزیون و ... بود.


به حال این فوتبال باید گریست .



در ادامه مختصری از صحبت های این دو نفر در برنامه نود شب گذشته 90/3/23 خواهید بود.


سرپرست باشگاه پرسپولیس که مدت ها بود برابر مصاحبه های تند علی دایی سکوت کرده بود، پاسخ سرمربی اش را داد و به ابهاماتی که دایی مطرح کرده بود پاسخ گفت.


حبیب کاشانی که عصر دوشنبه با نظر علی سعیدلو به پرسپولیس بازگشت و به گفته خودش قرار است با قدرت به کارش ادامه دهد، دوشنبه شب مهمان برنامه 90 بود و در شرایطی که علی دایی حاضر نشده بود رودرروی او بنشیند، پس از یک ماه و نیم سکوت در مورد اتفاقات اخیر باشگاه و صحبت هایی که علی دایی مطرح کرده بود پاسخ گفت. صحبت های سرپرست باشگاه پرسپولیس را در زیر می خوانید:

ممکن بود ضربه مغزی شوند!
حبیب کاشانی صحبت هایش را با اشاره به اتفاقات قبل از دیدار برگشت فینال در انزلی آغاز کرد و گفت: مردم انزلی نشان دادند که این شهر به ورزشگاه بزرگ تری نیاز دارد. آنها بسیار باشور و حرارت تیم شان را تشویق کردند اما ورزشگاه جای کافی برای هواداران نداشت. البته متاسفانه شب قبل از بازی تا ساعت 2 صبح مانع از استراحت بازیکنان ما شدند و با سروصدا آرامش را از بازیکنان ما گرفتند که ناچار شدیم از پلیس کمک بگیریم. در ورزشگاه هم که دیدید چه اتفاقاتی افتاد. اگر یکی از صندلی هایی که پرتاب می کردند به سر کسی برخورد می کرد ضربه مغزی می شد. مراسم فینال و جشن قهرمانی هم که در شان جام حذفی نبود و مسئولان تنها می خواستند جام و مدال ها را بدهند.

دایی نپذیرفت با من رو در رو شود
کاشانی به انجام نشدن مناظره در برنامه 90 اشاره کرد و گفت: این روش خوبی نیست که ما اینگونه صحبت کنیم. درستش این بود که بنشینیم رودررو با هم حرف بزنیم. من دوست داشتم آقای دایی هم می آمدند و می نشستند تا حرف هایمان را می زدیم اما ایشان قبول نکرد. قطعا ما دو نفر اشتباهاتی داشتیم که می توانست با تعامل شنیده شود.

فقط هواداران بی ایراد بودند
به نظر من در موفقیت یا شکست یک مجموعه عوامل متعددی دخیل هستند که در ماجرای پرسپولیس تنها کسی که ایراد نداشت هوادار بود. هم من و هم کادر فنی و بازیکنان دارای اشکالاتی هستیم.

حق را به دایی می دهم
آقای دایی گفته اند که من سهمی در قهرمانی پرسپولیس نداشته ام. من حق را به ایشان می دهم اما اگر 99 درصد کادر فنی و بازیکنان مفید بوده باشند من یک درصد را به خودم اختصاص می دهم که آن را به دو نیم درصد تقسیم می کنم. نیم درصد اول مربوط به زمانی است که 18 ماه پیش رفتم دنبال علی دایی چون به او اعتقاد داشتم. نیم درصد دوم را هم  به زمانی می دهم که ایشان استعفا کرد و من مخالفت کردم و ایشان را برگرداندم. اگر آن موقع با استعفای دایی موافقت می کردم حالا علی دایی وجود نداشت که بیاید و تیم را قهرمان جام حذفی کند..

ماجرای درگیری دایی و با لیدر باشگاه چه بود؟
سرپرست باشگاه پرسپولیس در شرح درگیری دایی و لیدرهای باشگاه گفت: وقتی که من به باشگاه رسیدم به من اعلام کردند که علی دایی با لیدرها درگیر شده است . از پله ها که بالا رفتم دیدم همه ایستاده اند و حرف هایی بین دایی و لیدرهای رد و بدل می شود که نه در شان دایی بود و نه در شان باشگاه پرسپولیس. همه را بیرون کردم و پرسیدم که چرا این اتفاق افتاده است. ظاهرا لیدر مورد نظر معتقد بود که دوستان دایی در روزنامه شان مسائل خصوصی او را مطرح کرده اند. در همین حال دایی دست زیر گلوی این لیدر گذاشت و او را به دیوار چسباند.

سوال من این است که چطور می شود کسی که پشتش به علی دایی است دستش را بچرخاند و به سمت مخالف صورت دایی ضربه بزند؟ به هر حال دایی چنان این لیدر را به دیوار چسبانده بود که داشت خفه می شد. با این حال من سکوت کردم تا نگویم که اول سرمربی تیم لیدر را زده است. وقتی وارد معرکه شدم گفتم آقای دایی تو را به ابوالفضل برو بالا. اگر دایی احترام ریش سفید من را نگه می داشت قطعا این اتفاقات نمی افتاد. بعد متهم شدم که کاشانی از لیدر حمایت کرده است.

لیدرها از سال ها قبل کارمند باشگاه بودند
برخلاف ادعای آقایان 10 لیدر باشگاه قبل از حضور من به استخدام باشگاه در آمده بودند که نامه اش موجود است. اینها سال 87 از طرف هیئت مدیره به سازمان تربیت بدنی معرفی شدند. اینطور نیست که من لیدری را به استخدام باشگاه درآورده باشم. با این حال ما برخوردهایی که لازم بود را انجام دادیم. آن لیدر هم که به جایگاه ویژه رفته بود و مورد انتقاد آقای دایی قرار گرفت به این دلیل بود که اگر می رفت سایر جایگاه ها مشکلاتی ایجاد می کرد و تصمیم گرفتیم در جایگاه ویژه بنشیند.

دایی فهرست مکتوب نداده بود
در مورد گرفتن بازیکنان مورد نظر آقای دایی باید بگویم که ایشان هیچ وقت به من لیست مکتوب نداده بودند. ما می توانستیم شش بازیکن لیگ برتری بگیریم که انصاریفرد، خلعتبری، رضایی ، نوری، زنیدپور و رحمتی در این فهرست بودند و اگر سیدجلال حسینی و عقیلی را هم اضافه کنیم که می شود نزدیک به 10 نفر. با این حال مذاکرات لازم را انجام دادیم. زنیدپور وسط راه رفت استیل آذین بعد برگشت اما دایی گفت بازیکنی که ما را دور بزند را نمی خواهیم. رحمتی با سپاهان قرارداد داشت. برای انصاریفرد نامه زدم به آقای کوشا که 500 میلیون تومان برای رضایت نامه اش می دهیم اما این بازیکن در سایپا ماند. خلعتبری هم آمد باشگاه اما بازهم رفت و در ذوب آهن ماند. شاید اگر دایی در ایران بود به خاطر وجهه ورزشی ایشان این بازیکنان می ماندند. با آندرانیک تیموریان هم صحبت کردیم و گفت بعد از جام جهانی می آیم اما دایی گفت دیر است و مازیار زارع را بگیرید. با این حال ما با همین تیم قهرمان جام حذفی شدیم.

دایی نمی گذارد کسی به او بازیکن تحمیل کند
سرپرست باشگاه پرسپولیس با رد حمایتش از شیث رضایی و بازگرداندن او به تیم گفت: با توجه به شناختی که از علی دایی دارید آیا قبول می کنید که او بپذیرد مدیریت بازیکنی به وی تحمیل کند؟ البته من یک بازیکن را دوست داشتم در پرسپولیس بماند که به آقای دایی گفتم اگر صلاح می دانید محسن خلیلی در پرسپولیس بماند اما ایشان گفتند که به صلاح نیست بماند. وقتی که تیم در امارات بود به من زنگ زدند و گفتند که دایی گفته شیث باید اردو را ترک کند. من هم شبانه به آقای رسایی (معاون باشگاه) گفتم که رضایی را برگردانند تهران.

دریافتی شیث بیشتر از دایی نبوده است
کاشانی در مورد ادعای علی دایی که گفته بود دریافتی یک بازیکن اخراجی بیشتر از من است گفت: در این مورد برای آقای دایی شائبه پیش آمده است. 90 درصد دریافتی شیث به همراه جریمه هایی است که برای او در نظر گرفته شده است. در حالی که دایی 70 درصد از قراردادش را دریافت کرده بود.

یک ماه و نیم است که سکوت کرده ام
بعد از اتفاقاتی که افتاد یک ماه و نیم است که سکوت کرده ام. الان هم نمی خواهم کسی را محکوم یا حاکم کنم. من مدیر مسئول روزنامه پرسپولیس هستم اما در این مدت تنها چهار بار رفتم دفتر روزنامه. این روزنامه شخصی و یک روزنامه هواداری است. وقتی تیم پنج بازی پشت سرهم می بازد و یا در دیدار رفت و برگشت برابر استقلال بازنده می شود روزنامه باید چه بنویسد؟ نمی توانیم بگوییم که ما پنج باخت پشت سر هم آوردیم سرتان سلامت ایرادی ندارد، رفت و برگشت به استقلال باختیم سرتان سلامت، در لیگ قهرمانان آسیا بین چهار تیم چهارم شدیم سرتان سلامت، دست شما درد نکند!

البته بعد از استعفای آقای دایی تیتر زده بودند Adios Amigo  - خداحافظ رفیق- که خودم هم به آنها انتقاد کردم که نباید این رفتار را می کردند. تذکر دادیم که دیگر این موارد مطرح نشود. البته همین روزنامه بنری از من چاپ کرده بود که روی آن نوشته بود "کاشانی حیا کن ، پرسپولیس را رها کن"

درگیری روی نیمکت به خاطر ضعف مدیریت بود!
کاشانی به چاپ عکس درگیری بازیکنان پرسپولیس روی نیمکت این تیم در روزنامه پرسپولیس اشاره کرد و گفت: تنها روزنامه ای که در آنجا عکاس داشت ما بودیم. وقتی بازیکنی سالی 300 - 400 میلیون تومان می گیرد باید مراقب رفتارهایش باشد. چون ما آن چاپ کردیم معترض شدند. به نظر من این ضعف نیمکت است که دو بازیکن درگیر می شوند . البته آقای دایی در آن لحظه حواس شان به بازی بود و سایر کادر فنی باید مراقب می بودند.

چرا برای عیادت از هدایتی عکاس بردید؟
حبیب کاشانی با اشاره به حضورش در منزل حسین هدایتی و بردن عکاس برای گرفتن تصویر این ملاقات گفت: به نظر من برخی مسائل به پرسپولیس ربط پیدا نمی کند. من برای اینکه به ملاقات آقای هدایتی بروم با دایی و خوردبین مشورت کردم. گفتند خوب است برو. اقای جلالی هم تماس گرفتند که بیاید برویم گفتم 9 شب است و ممکن است ایشان در حال استراحت باشند. به هر حال رفتیم و عکاس را هم بردیم چرا که من شخصیت حقوقی هستم و به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس رفتم و آقای هدایتی هم مالک باشگاه استیل آذین بود. باید خبرش بازتاب پیدا می کرد. این را هم قبول ندارم که می گویند باید در سکوت برگزار می شد. مردم می توانند در این مورد قضاوت کنند.

دایی بازهم اولویت من است!
کاشانی در پاسخ به این پرسش که برای فصل آینده بازهم با دایی ادامه می دهید گفت: طبیعی است که ما دو دوست قدیمی هستیم. هر تصمیم که به سود تیم باشد را می گیریم. اگر قرار باشد که دایی در پرسپولیس باشد و من نباشم این کار را می کنم. ایشان اولویت اول ما برای فصل آینده است و اگر در برنامه هایش بنویسد که کاشانی نباشد من مشکلی ندارم و می روم. اما آقای دایی در کنار استیلی، مایلی کهن، درخشان و ابراهیم زاده جزو گزینه های ما برای فصل بعد هستند.

چرا پس از استعفا برگشتید؟
من ماموریتم در پرسپولیس روز 9 خردادماه تمام شده بود و به همین دلیل بعد از بازی اعلام کردم دیگر ماموریتی در باشگاه ندارم. با این حال آقای سعیدلو دستور دادند که برگردم. ایشان ساعت 22:30 دقیقه دوشنبه شب هم با بنده تماس گرفتند و گفتند با قدرت به کارم ادامه بدهم و از فردایش برای جذب بازیکنان تلاش کنم.

عماد رضا خودش رفت شاهین بوشهر!
کاشانی در پاسخ به صحبت های دایی که گفته بود آقایان عماد رضا را فرستادند تیم رفیق شان گفت: عماد رضا آمد به همراه مدیر برنامه هایش صحبت کرد و قرار شد در مجموع برای نیم فصل 800 میلیون تومان بگیرد. آقای دایی هم گفت ایشان را بگیرید چون لازم است اما وقتی از باشگاه رفت دیگر برنگشت و رفت شاهین بوشهر.

ماجرای بازگشت از انزلی با اتوبوس
کاشانی در مورد اینکه دایی گفته بود بازیکنان را بعد از قهرمانی با اتوبوس به تهران برگردانده اند گفت: آخرین پرواز رشت به تهران ساعت 18:05 است. من آن موقع چطور باید هواپیما می گرفتم؟ ضمن اینکه از جمع بازیکنان 12-13 نفر بیشتر به تهران نیامدند. چرا این را نمی گویند که برای برگشتن تیم از اهواز یک هواپیمای چارتر فرستادم و 46 نفر را به تهران برگرداند.

بازیکن 400 میلیونی پول تو جیبی می خواهد؟
سوال من این است بازیکنی که 300 - 400 میلیون تومان در یک سال دریافت می کند به خاطر نگرفتن پول توی جیبی 200 دلاری باید ناراحت باشد و این امر باعث شکست تیم شود؟

برنامه مربیان مورد نظر را می گیریم
کاشانی در پایان با بیان اینکه پنج گزینه ایرانی را برای هدایت تیم فوتبال پرسپولیس در فصل آینده در نظر دارد، گفت: آقای استیلی ، مایلی کهن، ابراهیم زاده، درخشان و دایی گزینه های ما هستند که از روز سه شنبه برنامه هایشان را می گیریم تا یکی را به عنوان سرمربی انتخاب کنیم.




ساعت 2 بامداد بود که نوبت به علی دایی رسید تا روی آنتن برنامه 90 برود. آن هم در شرایطی که حبیب کاشنی هنوز اعتقاد داشت نکات بسیار دیگری باقی مانده تا بخواهد درباره شان سخن بگوید. کاشانی در حرف هایش ایرادهای بسیاری از دایی گرفت و برای خیلی از اتهاماتی که او در این مدت به مدیریت زده ، بود دلیل آورد.

دایی اما اینگونه آغاز کرد:« قبل از هر چیز از مردم بزرگوار و هواداران تیم عذرخواهی می کنم به خاطر نتایج ضعیفی که در این فصل در لیگ برتر یا بازی های آسیایی به دست آوردیم و باعث جریحه دار شدن (احساسات شان) شدیم. بنده خودم را مدیون هواداران و لطف شان می دانم. آنها تیم محبوب شان را مورد لطف قرار دادند و باید بدانند ما بدون آنها نمی توانیم هیچ کاری انجام دهیم. این را هم بگویم که مانند برخی اهل مظلوم نمایی نیستم و آمده ام تا حقیقت را به طور کامل به زبان بیاورم. »

از اینجا به بعد او شروع کرد به پاسخ دادن حرف های کاشانی . دایی که در نبود کاشانی خیلی مسلط سخن می گفت ، ادامه داد:« آقایان گفتند قرارداد علی دایی بعد از جام حذفی به اتمام رسیده و اتفاقا می گویند ماموریت خودشان در روز 9 خرداد تمام شده است که به نظرم کمی در این مورد بی انصافی است. خدا را شکر که شرمنده هواداران نشدم و احساس شادی مردم را با چیزی عوض نخواهم کرد چون دو رو نیستم. یک رو دارم و سرم را تنها مقابل بیرق امام حسین (ع) خم می کنم. اما حالا می خواهم راجع به مسائلی که کاشانی گفته حرف بزنم. »

شروع بحث از لیست بازیکنان مورد نظر دایی برای این فصل بود:« کاشانی در برنامه ورزش و مردم گفت 80 درصد از بازیکنان دلخواه علی دایی جذب پرسپولیس شد. بنده فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی شریف هستم و می دانم که 80 درصد چقدر است! برخی می خواستند ناکامی باشگاه در جذب بازیکن را به پای من بنویسند و خود را کنار بکشند. ایشان می توانست اول فصل بگوید علی دایی این لیست از بازیکنان را می خواست ولی ما بنا به دلایلی نمی توانیم آنها را جذب کنیم ولی این کار را نکرد. بنده اجازه دادم هر چه دلش می خواست بگوید اما حالا حرف هایم را می زنم. مثلا بنده در نیم فصل دوم به کاشانی گفتم عماد رضا را با هر قیمتی که شده جذب کنید ولی سوالم این است که چرا نتوانستند این بازیکن را جذب کنند؟ عماد آمده بود و با باشگاه به توافق نهایی هم رسید ولی چه شد که آقایان نتوانستند عماد را جذب کنند؟ بیایید بگویید توافق کردیم ولی نتوانستیم او را جذب کنیم. چطور می شود عماد با شما توافق کند به خاطر من هم 100 میلیون تومان از درخواست خود کم کند ولی سر از شاهین بوشهر در آورد. او می خواست در پرسپولیس بازی کند و حتی وقتی برای انجام بازی به بوشهر رفتیم کنار من آمد و به صورت خصوصی چیزی به من گفت که دوست ندارم آن را در این جا بگویم. به هر حال بازیکنی مثل عماد رضا به نظر شما پرسپولیس را رها می کند که به شاهین بوشهر بپیوندد؟ من برای شاهین و طرفدارانش احترام زیادی قائلم ولی انتخاب عماد حضور در پرسپولیس بود نه شاهین.»

سرمربی پرسپولیس ادامه داد:« در لیست من سیدمهدی رحمتی، سید جلال حسینی، هادی عقیلی، میلاد زنیدپور، محمدرضا خلعتبری، کریم انصاری فرد، غلامرضا رضایی و محمد نوری بود که از این میان باید 6 بازیکن جذب تیم می شدند ولی آقایان گفتند از این بازیکنان 80 درصد جذب شده است! سپس رفتند به سراغ لیست دوم من یعنی رحمان احمدی، امیرحسین فشنگچی، علیرضا نورمحمدی و ... که افتخار می کنم در کنار آنها کار کردم و فصل را با قهرمانی پشت سر گذاشتم. از طرف دیگر شیث رضایی را اخراج کردند و پولی که به او دادند بیشتر از من بود چون شیث 90 درصد از قراردادش را گرفته و من تنها 70 درصد. ایشان خودشان را حرفه ای می داند ولی چطور ممکن است بدون اینکه مربی فصل بعد معرفی شود و بدون تائید کادر فنی لیگ بعدی برود و کمپ تمرینی سال آینده را ok کند؟ این مساله به مربی و برنامه هایش بازمی گردد و مطمئنا ایشان مربی فصل آینده اش را می شناسد که طبق برنامه های او می روند و کمپ تمرینی را در خارج از کشور تائید می کنند. »

شوک بعدی دایی حرف زدن درباره تماس ها بود. چیزی که کاشانی با جدیت آن را تکذیب کرد؛« حالا شما جواب این سوالم را بدهید که چه دلیلی وجود دارد مرزبان دستیار حمید استیلی در شاهین بوشهر با حسین کعبی تماس بگیرد و به او بگوید خودت را آماده کن چون فصل بعد به پرسپولیس می آیی و در لیست ما هستی؟ دوستان من از امارات برایم پیامک می فرستند و می نویسند که در جلسه ای با حمید استیلی حضور داشتند و او از توافق با حبیب کاشانی در آن صحبت کرده است. این مسائل چه معنایی دارد؟ »

علی دایی راجع به کسر 10 درصد از قرارداد بازیکنان هم گفت:« در این مورد بنده که سرمربی هستم باید گزارشی به مدیریت بدهم که چقدر از قرارداد ها کسر شود نه ایشان که خودش می گوید تخصصی در فوتبال ندارد. شما تا به حال شنیده اید که مثلا بارسلونا بازی خود را ببازد اما مدیریت این باشگاه بازیکنانش را جریمه کند آن هم بدون توجه به نظر سرمربی خود؟ بنده جریمه بازیکنان را اصلا قبول ندارم و هرگز هم نگفتم چون باشگاه به ما پاداش نداده پس بازی های مان را می بازیم! من باز هم باید به حرف خودشان اشاره کنم که گفته بود حرفه ای عمل می کند. اگر حرفه ایست چطور روی سکوی قهرمانی رفت و جام را بالای سر برد؟ رئال مادرید طی سالهای اخیر چند بار قهرمان شده؟ آیا تا به حال دیدید فلورنتینو پرز روی سکو بیاید و مدال بگیرد یا پسرش در کنار بازیکنان مدال قهرمانی دریافت کند؟ اگر می گویم دوست ندارم با ایشان رودر رو شوم به خاطر تهمتی است که در آخرین جلسه کمیته فنی به من وارد کرد. همان جا روی میزش کوبیدم و جلسه را ترک کردم. اصلا من به همین کمیته فنی هم ایراد وارد می دانم چون به جای حضور چند کارشناس در چنین جلسه ای، کاشانی و رسایی مقابل من می نشینند! حالا عبدی و خوردبین زنده هستند و می توانند برای من شهادت بدهند.»

اولین شوک بزرگ دایی ماجرای درگیری با لیدرها بود؛« ما دوشنبه ها جلسه کمیته فنی داشتیم اما روزی از طبقه پنجم باشگاه با من تماس گرفته شد. یکی از کارمندان باشگاه گوشی تلفن را روی اسپیکر گذاشته بود و با گوش های خودم شنیدم بوقچی ها علیه من حرف می زنند و فحش ناموسی می دهند. بنده بی رگ و سیب زمینی نیستم که فحش بخورم و حرفی نزنم به همین علت وقتی می خواستم وارد باشگاه شوم با همین دو بوقچی که از انصار کاشانی هستند مواجه شدم. آنها حرفهایی زدند که جواب شان را دادم و بعد از آن دوباره به من فحاشی کردند که من هم آنها را کتک زدم. شاید آقایان عادت داشته باشند فحش بخورند ولی من اهل این حرف ها نیستم. برای من زشت است که از یک بوقچی کتک بخورم. تحمل خیلی مسائل را ندارم. اصلا کجای دنیا دیدید بوقچی ها در دفتر مدیرعامل باشگاه جلسه بگذارند. ایشان در این برنامه نامه ای رو می کند از لیدری که من بخشیدمش و از باشگاه خواستم دوباره به سکوها برگردد. چرا ایشان که دست به اخراج کردنش بسیار خوب است، با دردانه های خود چنین برخوردی نمی کند که با نامه من آنها را اخراج کند؟ به عقیده من بوقچی های باشگاه با سیاست باشگاه کار می کنند و به صورت خودجوش بیانیه می خوانند. این لیدرهایی که دو کلاس سواد ندارند، آیا می توانند بیانیه بنویسند؟»

دایی که از حرف های کاشانی درباره ماجرای دعوا و تمثیل ماجرا به قصه مجید دلبندم ، شاکی به نظر می رسید برای خود شاهدی تراشید و ادعا کرد:« یک شاهد دارم. خانمی هست در باشگاه که گاهی می آید به کارها کمک می کند. او با گوش های خودش شنیده است که همین لیدرهای مورد نظر رفتند به کاشانی گفتند مگر خودت نگفتی به او فحاشی کنیم؟ و کاشانی جواب داده گفتم به خودش فحش بدهید و نه زن و بچه اش . دخترش تازه به دنیا آمده است. »

دایی پس از این روی موج افشاگری قدم بر می داشت. او مدام از حرفهایی برای مردم می گفت که از زبان کاشانی شنیده و مدام قسم می خورد که عین واقعیت هستند. البته حرف هایی که برای هیچ کدام شان سندی نداشت. نه فایل صوتی و نه شاهد. دیالوگ هایی کاملا شخصی که او رسانه ای شان کرد؛« یک روز کاشانی برایم موضوعی گفت ، نمی دانم روایت بود یا حدیث که حضرت امام حسین (ع)هر روز از کوچه ای رد می شد و یک نفر او را با سنگ می زد و دشنام می داد،صحابه می گفتند چرا حضرت به کمک مب کند و حضرت نظرش این بود که با کارش خانواده اش را از گزند در امان می دارد. خودش گفت به این لیدر در باشگاه ماهی 400 هزار تومان می دهد تا این آدم پیش چشمش باشد و مشکلی ایجاد نشود.»
 بحث درباره استعفای دایی یکی از نکات دیگر بود که سرمربی پرسپولیس ادعا کرد به حکم علی سعیدلو به تیم برگسته و کاشانی اختیاری در این باره نداشته است.

شوک بزرگ دایی اما زمانی بود که در بحث وابستگی لیدرها به مدیریت گفت:«بعد از بازی با شاهین بوشهر که 4-1 باختیم، کاشانی آمد توی رستوران و گفت: الان لیدرها را صدا کردم که بیایند اینجا شلوغ پلوغ کنند که بازیکنان به خودشان بیان!»

دایی در جایی دیگر هم خاطره ای از کاشانی گفت که شخصی بوده و گفت ممکن است کاشانی فردا تکذیبش کند اما دست روی قرآن می گذارد که حقیقت دارد؛« کاشانی به من گفت مخالف برکناری قطبی قبل از جام ملتها بوئده چون اعتقاد داشته او باید در این بازی ها ببازد تا دستش برای مردم رو شود.» او البته در پایان برنامه هم باری دیگر به این ماجرا اشاره کرد و گفت:« من فکر می کنم می خواستند همین اتفاق را برای من هم تکرار کنند اما لطف خدا بود که ما قهرمان شدیم و ....»

بحث بر سر شیث رضایی و اعتراف دایی به اشتباه بر سر واگذاری بازوبند به شیث ، ماجرای تعجب برانگیز تائید دایی بر ادعاهای قاضی شریفی در نقش کاشانی و حرف های دایی در این باره که سیاسی نیست و پدرش وصیت کرده که وارد سیاست نشود ، د ایی در این باره که کاشانی گفت او اولویت اول برای ماندن در پرسپولیس است هم گفت:« این ار آن حرفهاست .»

 کمی شوخی درباره ساعت خواب ، کله پاچه صبحگاهی و شرایط دایی برای تیم سال بعدش از دیگر بحث هایی بود که در طولانی ترین 90 تاریخ درباره شان بحث شد.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
فاطمه❦ღ♥هانیه چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:23 ق.ظ http://mostafazamani-fanz.blogfa.com

$$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
*.°
?
...°
....O
.......°o O ° O
.................°
.............. °
............. O
.............o....o°o
.................O....°
............o°°O.....o
...........O..........O
............° o o o O
......................?
...................?
...............?
...........?
........?
....?
.?
*?´¨)j
¸.-´¸.-?´¨) ¸.-?¨)
______________*¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-
سلام وبتون عالیه موفق باشید خوشحال میشم بهمون سر بزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد