سلاطین دنیای هنر و فناوری

ورزشی، موسیقی، فناوری اطلاعات و ارتباطات

سلاطین دنیای هنر و فناوری

ورزشی، موسیقی، فناوری اطلاعات و ارتباطات

داربی جوانان تهران: استقلال 6 – پرسپولیس یک

جوانان استقلال که توسط ایوب اصغرخانی بازیکن سابق این تیم هدایت می‌شوند در نیمه دوم 4بار دیگر دروازه حریف قرمزپوش را باز کردند تا بازی با نتیجه 6 بر یک به پایان برسد

داربی بزرگ تهران فقط منحصر به بازی بزرگان این دو تیم در لیگ برتر نیست. پرسپولیس و استقلال در پنج رده مختلف نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در رقابت‌های باشگاهی شرکت دارند که با احتساب دو بازی رفت و برگشت در هر یک از این رده‌ها سالانه حداقل 10داربی برگزار می‌کنند.

اولین داربی امسال چند روز قبل در رده نونهالان برگزار شد که کوچولوهای قرمزپوش با نتیجه دو بر صفر حریف خود را شکست دادند و امروز دومین داربی از داربی‌های 10گانه امسال با 6تایی شدن قرمزها برابر حریف آبی‌پوش در رده جوانان به پایان رسید.

به گزارش گل بازی جوانان پرسپولیس و استقلال عصر امروز در ورزشگاه امام رضا(ع) یافت‌آباد برگزار شد که حدود 400تماشاگر از این بازی دیدن می‌کردند. جالب این‌که اولین گل بازی ر ا پرسپولیس وارد دروازه حریف کرد اما در ادامه آبی‌پوشان این گل را با دو گل جواب دادند تا نیمه اول با نتیجه دو بر یک به سود استقلال به پایان برسد.

جوانان استقلال که توسط ایوب اصغرخانی بازیکن سابق این تیم هدایت می‌شوند در نیمه دوم 4بار دیگر دروازه حریف قرمزپوش را باز کردند تا بازی با نتیجه 6 بر یک به پایان برسد و استقلال برنده دومین داربی امسال لقب بگیرد. گل‌های استقلال را در این میدان محمد حسین‌پور(3گل)، محمد ثانوی(2گل) و حسین حمزه به ثمر رساندند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد