سلاطین دنیای هنر و فناوری

ورزشی، موسیقی، فناوری اطلاعات و ارتباطات

سلاطین دنیای هنر و فناوری

ورزشی، موسیقی، فناوری اطلاعات و ارتباطات

استیو جابز درگذشت

استیون پل جابز، بنیان گذار، رئیس و مدیر اجرایی سابق شرکت اپل (ارزشمندترین شرکت فناوری جهان) روز چهارشنبه پس از چند سال مبارزه با بیماری سرطان، در سن 56 سالگی دار فانی را وداع گفت.

استیو جابز تنها چند هفته پیش به‌دلیل مشکلات سلامتی از مدیریت اجرایی اپل خود استعفا کرده بود.

شرکت اپلدر بیانیه‌ای اعلام کرد: «اپل نابغه‌ای خلاق و رویایی و جهان، انسانی شگفت‌انگیز را از دست داد. گروهی از ما که آن قدر خوش‌شانس بودند که توانستند استیو را بشناسند و با او کار کنند، دوستی عزیز و مربی‌ای امیدبخش را از دست داده‌اند.استیو جابز شرکتی را برجا گذاشت که فقط خودش می‌توانست برپایش کند و روان او برای همیشه در اساس اپل باقی خواهد ماند».

گوشی هایی با بیشترین مقدار SAR ( سرطان زایی ) !

پیشاپیش از دوستانی که گوشی سونی اریکسون Satio دارند به دلیل ارسال این پست عذرخواهی می کنیم ! اما بهتر است اگر به سلامتی خود اهمیت می دهید ( که 100% می دهید ) اگر گوشی شما سونی اریکسون satio است هرچه سریعتر در فکر تعویض آن باشید چون این گوشی در صدر جدول سرطان زا ترین گوشی دنیا ( بیشترین میزان SAR ) قرار گرفته است !اما تبریک می گوییم به سه برند نوکیا و سامسنوگ و آیفون که نامشان را اصلا در این جدول نمی بینیم ! و تبریک می گوییم به دوستانی که از این سه برند انتخاب داشتند ! قصد طرفداری از هیچ مارک و برندی را نداریم اما تمام این اخبار به نقل از سی نت است که توسط وب سایت موبایل ها دات کام هم منتشر می شود تا دوستان در انتخاب هایشان ( خرید گوشی جدید ) دقت بیشتری کنند .

ادامه مطلب ...