سلاطین دنیای هنر و فناوری

ورزشی، موسیقی، فناوری اطلاعات و ارتباطات

سلاطین دنیای هنر و فناوری

ورزشی، موسیقی، فناوری اطلاعات و ارتباطات

الکامپ هفدهم نیز در دستان نظام صنفی

گفته می‌شود که برگزاری الکامپ هفدهم به سازمان نظام صنفی رایانه‌ای سپرده شده است.


موضوع برگزاری نمایشگاه الکامپ-که اصلی‌ترین و پربازدیدترین نمایشگاه صنعت فناوری اطلاعات ایران به شمار می‌رود- مدتی پس از برگزاری دوره دهم آن، به مسئله‌ای مورد بحث و مناقشه تبدیل گردید که تا مدت‌ها در رسانه‌ها مورد بحث بود.

در طول این دوره، برگزاری آن با فرازو نشیب مداوم همراه بوده به گونه‌ای که افت کیفی آن را موجب شده، و از همچنین دید کارشناسان این صنعت، فرصت گرانبهایی را از کف دست‌اندرکاران خارج کرده است.

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور به عنوان مهم‌ترین تشکل صنفی این حوزه، از سال‌های گذشته تلاش داشته که اجرای نمایشگاه الکامپ را در دست بگیرد، و البته مذاکره این تشکل با مجموعه‌های دولتی، غالبا نتیجه‌ای در برنداشته است.

اما در سال جاری این سازمان توانست اعتماد دستگاه‌های دولتی را جلب نموده و کلید نمایشگاه الکامپ را دریافت کند، ضمن آن که اجرای آن نیز به نسبت دوره‌های چند سال گذشته، قابل توجه‌تر و مثبت‌تر تلقی شد.

با وجود آن که اجرای الکامپ شانزدهم محموعا موفق ارزیابی می‌شد، اما با پایان آن، در خصوص سرنوشت دوره بعدی(سال 1390) هیچ تصمیمی اعلام نشد. البته قرائن نشان از ادامه مذاکرات سازمان نظام صنفی برای تداوم مدیریت این نمایشگاه داشت.

به گزارش ایتنا، اکنون شنیده‌ها حاکی از آن است که این سازمان توانسته موافقت برخی دستگاه‌ها برای این امر را جلب کند و بدین ترتیب، همچنان مجری بزرگ‌ترین نمایشگاه ICT کشور باقی خواهد ماند.

هر چند این موضوع هنوز به صورت رسمی از سوی سازمان مزبور اعلام نشده است، اما ادامه مذاکرات برای رسیدن به مراحل اجرایی همچنان ادامه دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد