سلاطین دنیای هنر و فناوری

ورزشی، موسیقی، فناوری اطلاعات و ارتباطات

سلاطین دنیای هنر و فناوری

ورزشی، موسیقی، فناوری اطلاعات و ارتباطات

بارسلونا به عنوان بهترین باشگاه جهان

باشگاه بارسلونا در مراسم برترین‌های ورزش جهان (لاروس) به عنوان بهترین باشگاه جهان در سال 2012 شناخته شد.


 به نقل از آس اسپانیا، در مراسم جهانی لاروس که میهمانانی چون ونگر، مارک اسپیچ (شناگر پیشکسوت دارای ۶ مدال طلای جهانی)، جوکوویچ، بوریس بکر، کرایف، خوان ماتا، پاتریک ویه‌را و رود گولیت را در دل خود جای داده بود، باشگاه بارسلونا به عنوان بهترین باشگاه جهان معرفی شد و ساندرو روسل جایزه مخصوص به این بخش را دریافت کرد.

بر همین اساس نوواک جوکوویچ، مرد اول تنیس حرفه‌ای جهان به عنوان برترین مرد ورزشکار جهان شناخته شد و ویوین چریوت، دونده کنیایی عنوان برترین زن ورزشکار جهان را به خود اختصاص داد.

 

دانلود بازی خاطره انگیز سوپر ماریو قارچ خور Download Super Mario

سوپر ماریو بروس" لوله کش اسطوره ای بازیهای ویدئویی وارد یک ربع قرن از زندگی خود شد و تولد 25 سالگی خود را در شرایطی جشن گرفت که به یک شخصیت محبوب بازیهای سه بعدی تبدیل شده است.
25 سال ماجرا با پریدن بر روی لاک پشتها و قارچهای "طولانی کننده زندگی" برای نجات از میان چنگالهای "باوسر بد ذات" می گذرد.

سوپر ماریو بروس که تاکنون بیش از 40 میلیون نسخه از آن برای کنسول بازی نینتندو به فروش رفته است 25 سال قبل در 13 سپتامبر 1985 رسما عرضه شد و از آن زمان جنون ماریو در میان علاقه مندان بازیهای ویدئویی آغاز شد. جنونی که همچنان ادامه دارد و موجب شده است که ماریو حتی در روزگار بازیهای فوق پیشرفته رایانه ای به حیات خود ادامه دهد.




دانلود بازی خاطره انگیز سوژر ماریو قارچ خور Download Super Mario

کنسرت علیزاده و ناظری در پاریس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران، در این کنسرت که 26 اسفند ماه امسال در سالن تئاتر شهر پاریس اجرا خواهد شد علاوه بر علیزاده و ناظری، پژمان حدادی با سازهای کوبه ای و سیامک جهانگیری با نی حضور خواهند داشت.


ادامه مطلب ...

دانلود سوالات کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر سال ۱۳۹۰ با پاسخنامه

این مجموعه شامل ۱۰ قسمت می باشد. مجموعه شامل سوالات کارشناسی ارشد تحصیلات تکمیلی رشته های مهندسی فناوری اطلاعات با کد 1276 و مهندسی کامپیوتر با کد 1277 از سال 1386 تا سال 1390 همراه با پاسخنامه می باشد،  دهمین قسمت سوالات کنکور سال 1390 رشته مهندسی کامپیوتر .


دانلود سوالات کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر سال 1390 با پاسخنامه

رده‌بندی بهترین داوران فوتبال جهان

بر اساس اعلام فدراسیون آمار و تاریخ فوتبال جهان مارکوس مرک آلمانی عنوان بهترین داور فوتبال جهان از ابتدای قرن 21 تاکنون را به خود اختصاص داده است.


ادامه مطلب ...

عدم دسترسی به پست الکترونیک «یاهو »و «جی‌میل»

در دو روز اخیر ، دسترسی به پست الکترونیک «یاهو »و «جی میل » برای کاربران در بسیاری از نقاط کشور مقدور نبوده است . مسولان مربوطه هم تا کنون توضیحی در این زمینه ارائه نداده اند .




ادامه مطلب ...