سلاطین دنیای هنر و فناوری

ورزشی، موسیقی، فناوری اطلاعات و ارتباطات

سلاطین دنیای هنر و فناوری

ورزشی، موسیقی، فناوری اطلاعات و ارتباطات

فقط 65 درصد پیامک‌های همراه اول به ایرانسل با موفقیت تحویل می‌شود

به نظر می‌رسد عدم تحویل برخی پیامک‌های مشترکان ایرانسل به مشترکان همراه اول و برعکس همچنان در شبکه بین دو اپراتور موضوعی است که نارضایتی مشترکان را به دنبال دارد.

اپراتور همراه اول در واکنش به اظهارات مدیرعامل ایرانسل مبنی بر «پذیرش مشکل عدم دریافت پیامک‌های ارسالی ایرانسل به همراه اول از سوی مدیران اپراتور اول» اعلام کرد که هیچ یک از مدیران همراه اول تاکنون این ادعا را تأیید نکرده‌اند.

به گزارش ایتنا از مهر، علیرضا قلمبر دزفولی مدیرعامل ایرانسل چندی پیش در مراسم پنجمین سالروز راه‌اندازی شبکه ایرانسل و در میان خبرنگاران در مورد عدم تحویل برخی پیامک‌های مشترکان ایرانسل به مشترکان همراه اول گفت: بخش محدودی از SMSها با مشکل عدم تحویل به شبکه همراه اول مواجه است که آقایان نیز این را پذیرفته‌اند و در حال رفع آن هستند اما باید گفت که از طرف ایرانسل هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

در این راستا همراه اول در پاسخ به ادعای مدیرعامل شرکت ایرانسل جوابیه‌ای به خبرگزاری مهر ارسال کرده است که در ذیل عینا می‌آید:

در پاسخ به ادعای مدیرعامل شرکت ایرانسل در خبر مندرج در آن رسانه در تاریخ ۱/۸/۹۰ با عنوان «درآمد ۶۶ هزار میلیاردی دولت از ایرانسل» مبنی بر پذیرش مشکل عدم دریافت پیامک‌های ارسالی ایرانسل به همراه اول از سوی مدیران اپراتور اول به اطلاع می‌رساند که ادعای مذکور صحیح نبوده و هیچ یک از مدیران همراه اول تاکنون این ادعا را تأیید نکرده و مسئولان فنی ایرانسل نیز در جلسات مشترک تاکنون علیرغم درخواست مکرر مسئولان فنی همراه اول تحلیل دقیق و مشخصی در این خصوص ارائه نداده‌اند.

همراه اول در ادامه این جوابیه اعلام کرده است: این در حالی است که حتی طبق بررسی‌های فنی فقط ۶۵ درصد از پیامک‌های ارسالی از همراه اول به ایرانسل با موفقیت تحویل(delivery) می‌شود که این موضوع به مدیریت بخش فنی ایرانسل اطلاع داده شده که منتظر برطرف شدن این مشکل هستیم.

خبرگزاری مهر اول مرداد ماه امسال مشکل عدم ارسال و دریافت برخی پیامک‌ها را در شبکه میان دو اپراتور ایرانسل و همراه اول گزارش کرده بود که این اختلال از سوی همراه اول تایید نشد و ایرانسل نیز اعلام کرد که گزارش این مشکل را به رگولاتوری ارائه کرده است.

آن زمان یک مقام مسئول در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نیز با تایید این اختلالات به مهر گفت که همراه اول این اختلالات را پذیرفته که این موضوع با واکنش همراه اول روبرو شد و این اپراتور اعلام کرد که پیامک‌های ارسالی مشترکان ایرانسل در شبکه همراه اول بدون هیچ مشکل و تاخیری ارسال می‌شود.

به نظر می‌رسد عدم تحویل برخی پیامک‌های مشترکان ایرانسل به مشترکان همراه اول و برعکس همچنان در شبکه بین دو اپراتور موضوعی است که نارضایتی مشترکان را به دنبال دارد.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد