سلاطین دنیای هنر و فناوری

ورزشی، موسیقی، فناوری اطلاعات و ارتباطات

سلاطین دنیای هنر و فناوری

ورزشی، موسیقی، فناوری اطلاعات و ارتباطات

لوئیجی بوفون برترین دروازه‌بان قرن جهان

براساس گزارش اداره آمار و ارقام فدراسیون فوتبال جان لوئیجی بوفون به‌عنوان برترین دروازه‌بان قرن بیست و یکم شناخته شد.


اداره آمار و ارقام فدراسیون فوتبال (IFFHS) در گزارش تازه خود جان لوئیجی ‌بوفون را به عنوان برترین دروازه‌بان قرن بیست و یکم معرفی کرده است.

پس از بوفون ایکر کاسیاس رتبه دوم را به خود اختصاص داده و پیتر چک، فان‌در‌سار، اولیور کان، دیدا، والدس، سزار، لمان، آبوندانزیری، بارتز، رینا، تولدو، آکینفیو و دودک رتبه‌های سوم تا شانزدهم را به خود اختصاص داده‌اند.

در ۸۰ اسم منتشر شده خبری از دروازه‌بانان ایرانی از جمله مرحوم ناصر حجازی که دومین دروازبان قرن آسیا است، وجود ندارد و  از محمد دعایه عربستانی که زمانی بهترین گلر قاره کهن محسوب می‌شد نیز خبری نیست.

از آسیا لی وون جائه دروازه‌بان کره جنوبی در رتبه ۴۲ ایستاده و احمد محمد صغر از قطر نیز رتبه ۶۰ این جدول را به خود اختصاص داده است.

بزرگانی چون ویتور بایا (۳۶)، اشمایکل(۵۳) آبیاتی(۵۴) و دیوید سیمن (۶۷) نیز در رتبه‌هایی پایین‌تر از حد انتظار کارشناسان دیده می‌شوند.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
site02 چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:19 ب.ظ http://www.site02.ze.cx

506501898گاهی شانس فقط یک بار به آدم رو میاره پس باید قدرش رو دونست بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.site02.ze.cx

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد