سلاطین دنیای هنر و فناوری

ورزشی، موسیقی، فناوری اطلاعات و ارتباطات

سلاطین دنیای هنر و فناوری

ورزشی، موسیقی، فناوری اطلاعات و ارتباطات

راه اندازی شبکه اجتماعی برادران وارنر برای اشتراک عکس

برادران وارنر به احتمال زیاد راه‌اندازی این شبکه اجتماعی را در نمایشگاه محصولات الکترونیک شهر لاس وگاس رسماً اعلام خواهد کرد.


در حالی‌که هم اکنون وب سایت‌های زیادی برای اشتراک عکس وجود دارد، شرکت برادران وارنر، از بزرگ‌ترین شرکت‌های فیلم‌سازی جهان هم وارد این میدان شده و تصمیم گرفته‌است شبکه اجتماعی جدیدی راه‌اندازی کند.

کاربران به کمک این شبکه اجتماعی خواهند توانست عکس‌های مورد علاقه خود را بین فناوری‌های مختلفی از جمله تلویزیون، رایانه و گوشی‌های هوشمند به اشتراک بگذارند.


به گزارش ایتنا به نقل از همکاران سیستم، این شبکه اجتماعی «پشت پنجره من» نام دارد و کاربران از هم اکنون می‌توانند با مراجعه به وب سایت این شبکه ایمیل خود را در آنجا ثبت کنند تا به محض راه‌اندازی این شبکه بتوانند عکس‌های خود را در آن به اشتراک بگذارند.

به گزارش سایت Digital trends، شرکت برادران وارنر به احتمال زیاد راه‌اندازی این شبکه اجتماعی را در نمایشگاه محصولات الکترونیک شهر لاس وگاس رسماً اعلام خواهد کرد.

این شرکت هم اکنون یک وب سایت یک صفحه‌ای به آدرس www.outmywindow.com راه اندازی کرده است که در آن به معرفی و تبلیغ شبکه اجتماعی خود پرداخته است:
«منظره مورد علاقه خود را با سرعت زندگی به اشتراک بگذارید. یک عکس کامل و اشتیاقی برای به اشتراک گذاشتن آن. از نگاه من به نگاه تو. از گوشی من به تلویزیون تو. با «پشت پنجره من» عکس‌های ما همیشه داستان زندگیمان را به هم خواهد بافت.»

شرکت برادران وارنر در این وب سایت اعلام کرده است که این شبکه اجتماعی قابلیت سازگاری با حساب‌های گوگل و فیس بوک را خواهد داشت. همچنین قرار است قابلیت به اشتراک گذاشتن فیلم و ارتقای کیفیت عکس‌ها از طریق نرم افزارهای ویرایش عکس به این شبکه اجتماعی افزوده شود.

احتمالاً کاربران خواهند توانست بعد از آپلود عکس خود، آن را با استفاده از نرم افزارهای تحت وبی که این شبکه اجتماعی در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد، ویرایش کنند و کیفیت آن را ارتقا دهند.

قابلیت به اشتراک گذاشتن فیلم نیز این حدس را به ذهن متبادر می‌کند که شرکت برادران وارنر می‌خواهد با یوتیوب رقابت کند و یا از عرضه نسخه دیجیتال فیلم‌های خود بر روی این شبکه اجتماعی کسب درآمد کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد