سلاطین دنیای هنر و فناوری

ورزشی، موسیقی، فناوری اطلاعات و ارتباطات

سلاطین دنیای هنر و فناوری

ورزشی، موسیقی، فناوری اطلاعات و ارتباطات

گوشی جدید نوکیا با دوربین 41 مگاپیکسلی

شرکت نوکیا گوشی تلفن همراه جدیدی با دوربین 41 مگاپیکسلی را رونمایی کرد.

به گزارش جذاب نیوز به نقل از خبرگزاری فرانسه، این برای اولین بار است که یک گوشی موبایل با چنین دوربین قدرتمندی ساخته می شود.

گوشی جدید نوکیا  با نام " 808 pureview  " دارای حافظه داخلی 16 گیگابایت، صفحه 4 اینچی و دوربین 41 مگا پیکسلی است.



تنها مشکل این گوشی استفاده از نرم افزار " سیمبیان " است که در برابر نرم افزارهایی چون اندورید، ویندو و اپل Ios  کمی قدیمی به نظر می رسد.
این گوشی با قیمت 600 دلار به بازار عرضه می شود که بازهم نسبت به قیمت بالای گوشی های موجود، امتیاز خوبی برای این گوشی به شمار می رود.
شرکت نوکیا قرار است این گوشی را در نیمه دوم سال جاری میلادی ( 2012 ) به بازار عرضه کند.


مدیر ارشد اجرایی گوشی‌های هوشمند نوکیا: "ما بازگشته‌ایم برای آن‌که ما محصولات خوبی به مشتری‌هایمان ارائه می‌دهیم و این تنها آغاز ماجرا بوده و هنوز خیلی چیزها در راه است."


نوکیا 808 PureView جایزه بهترین گوشی در کنگره جهانی موبایل 2012 را ربود


نوکیا جایزه "بهترین گوشی موبایل، دستگاه یا تبلت در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۲" را برای تولید 808 PureView Nokia از آن خود کرد.


تصمیم‌گیری برای اعطای این عنوان توسط یک پنل متشکل از خبرنگاران برتر و تحلیلگران حاضر در کنگره صورت گرفت.

یو هارلو، مدیر ارشد اجرایی گوشی‌های هوشمند، بعد از گرفتن جایزه به وبلاگ جهانی Conversations نوکیا گفت: «این جایزه خارق‌العاده است زیرا نشان می‌دهد تجربه مشتری نیز اهمیت دارد و به حساب می‌آید. این جایزه هم برای فناوری و نیز برای روشی که فناوری در ایجاد تجربه خارق‌العاده برای مشتری به کار گرفته شده نیز اعطا شده است. در ۸۰۸ PureView Nokia تصویربرداری خارق‌العاده است، صدا خارق‌العاده است، فناوری مسیریابی فوق‌العاده است.»

«اینها اولین بازتاب‌هایی هستند که ما از اجرای استراتژی‌هایمان دریافت می‌کنیم. ما بازگشته‌ایم برای آن‌که ما محصولات خوبی به مشتری‌هایمان ارائه می‌دهیم و این تنها آغاز ماجرا بوده و هنوز خیلی چیزها در راه است.»


هارلو با تاکید بر اینکه هنوز جایی برای خشنودی و رضایتمندی از خود وجود ندارد افزود: «ما کارهای زیادی پیش رو داریم و هنوز یک ماجراجو هستیم. ما می‌خواهیم مانند سال گذشته عمل کنیم تا این نتایج عالی را به دست آوریم.»


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد