سلاطین دنیای هنر و فناوری

ورزشی، موسیقی، فناوری اطلاعات و ارتباطات

سلاطین دنیای هنر و فناوری

ورزشی، موسیقی، فناوری اطلاعات و ارتباطات

موسیقی هزار دستان در تالار رودکی طنین انداز شد

سیمین کوشادپور در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی موسیقی ایران، ضمن اعلام این خبر گفت: ما در این اجرا قطعاتی از شوپن، بتهوون و لیست را اجرا خواهیم کرد که از آن جمله می توان به بالاد، راپسودی لیست، پلونز، مهتاب و آستریوس اشاره کرد.
وی در ادامه افزود: ما همچنین قطعاتی را از آهنگسازان ایرانی مانند مرتضی حنانه، مجید انتظامی و اکبر محسنی اجرا می کنیم که برخی از این قطعات را الهه ناز، از کرخه تا راین و هزار دستان تشکیل می دهند.
کوشادپور همچنین تصریح کرد: در این اجرا مریم ارونقی، نگار قیام، کامران شمس احمدی، محمد گل محمدی، یاسمین قادری، سارا کامروا، ساینا دیانت، کیمیا مقصودی، فاطمه احمد زاده، نیکا نجمی و رکسانا یراقی به عنوان نوازنده پیانو حضور خواهند داشت. این افراد قرار است در این برنامه به تکنوازی پیانو بپردازند.


نظرات 2 + ارسال نظر
ali جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:11 ب.ظ http://LuxeSoft.ir

سلام دوست خوبم وبت خیلی قشنگه لطفا به سایت منم سر بزن اگه میل به تبادل لینک داشتید لطفا سایت بنده را با عنوان سایت فروشگاه پارس دیتا لینک کنید و به ما خبر دهید ممنون . . . یادت نره ها سر بزنی LuxeSoft.Ir سایت فروشگاه پارس دیتا
راستی دوست گلم با توجه به پورسانت های عالیه محصولات ما می تونی از سایتت درآمد خوبی به دست بیاری و برای ثبت نام از مبلغ 5000 تومان به عنوان هدیه دریافت کنید . امتحان کن :*
جذابترین مستند های ایرانی و خارجی ، جدیدترین آموزش های کاربردی ، به روز ترین نرم افزارهای موبایل و ....
نکته : در صورت خرید نقدی هر کدام از محصولات ما می توانید از تخفیف ویژه + هدیه خرید و شرکت در قرعه کشی 10 کارت هدیه ما تا سقف500000 ریال بهرمند شوید.

site01 جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:19 ب.ظ http://www.site01.civ.ir

50651828گاهی شانس فقط یک بار به آدم رو میاره پس باید قدرش رو دونست بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.site01.civ.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد