سلاطین دنیای هنر و فناوری

ورزشی، موسیقی، فناوری اطلاعات و ارتباطات

سلاطین دنیای هنر و فناوری

ورزشی، موسیقی، فناوری اطلاعات و ارتباطات

تصادف علی دایی / برد بارسلونا مقابل سویا

تصادف علی دایی به خیر گذشت. او در روزهای آخر سال 90 شوک سنگینی به فوتبال ما وارد کرد.


     به گزارش خبرگزاری فارس، علی دایی سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن پس از شسکت مقابل سپاهان در راه بازگشت به تهران جدا از بازیکنان و عوامل باشگاه به همراه خودروی شخصی خود عازم تهران و در مسیر کاشان خودروی وی چپ کرد.

 

از همین رو علی دایی سریعا به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شد که پس از بررسی‌های فراوان با نظر پزشکان وی برای از بین بردن پارگی بر روی سر و گوشش به اتاق عمل رفت.

پس از ۴ ساعت حضور در اتاق عمل وی ساعت ۴ بامداد به بخش ای سی یو بیمارستان شهید بهشتی رفت و زیر نظر پزشکان به ریکاوری و رسیدن به حالت عادی رسید.

 

صبح امروز همراهان دایی تصمیم گرفتند با یک دستگاه آمبولانس یا بالگرد او را به تهران برسانند که قرار است در یک ساعت آینده با نظر پزشکان این اتفاق بیفتد.

مرتضی حسنی، رئیس راهنمایی و رانندگی کاشان به بیمارستان بهشتی رفت و از دایی عیادت کرد.

با توجه به اینکه خودوری وی چپ کرده بود کمربند ایمنی باعت شد تا وی دچار شکستگی و مصدومیت‌های بیشتر نشود.بنا بر اظهارات کارشناسان راهنمایی و رانندگی بستن کمربند جهان آقای گل جهان را نجات داد.

محمد دایی، برادر دایی در خودرو حضور داشت که فقط دچار کوفتکی بدن شد و پس از زدن سرم‌های تقویتی از بیمارستان مرخص شد.

همچنین میاچ مربی راه‌آهن که در خودروی دایی بود مصدومیت برای وی به وجود نیامد.

پس از تصادف دایی مقداری از اموال وی که گفته می‌شود حدود ۵ میلیون تومان است به همراه وسایل شخصی مثل ساعت وی به سرقت رفته که ماموران انتظامی در حال پیگیری این موضوع هستند.



    سرهنگ رضا سلبی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی فارس عنوان کرد: متاسفانه در ساعت 20:10 شب گذشته در کیلومتر 20 محور اصفهان - کاشان خودروی علی دایی دچار تصادف شد.

وی ادامه داد: علت این تصادف تخطی از سرعت مطمئنه گزارش شده است. خودروی شخصی علی دایی پرادو بوده و راننده برادر وی بوده است.


   حمیدرضا حسین‌زاده امروز در گفتگویی گفت: شب گذشته عمل جراحی ترمیمی به دلیل پارگی پوست سر توسط تیم مجرب و متخصص برای علی دایی صورت گرفته و در حال حاضر در آی‌سی‌یو تحت مراقبت‌های ویژه پس از عمل قرار دارد.

وی افزود: عمل جرای علی دایی تا ساعت یک بامداد به طول کشید و در ساعت 3:30 دقیقه نیمه شب به هوش آمد و در حال حاضر شرایط جسمی وی مناسب است.

به گفته حسین‌زاده در صورت تشخیص تیم پزشکی احتمال ترخیص علی دایی از بیمارستان شهید بهشتی کاشان و انتقال وی به تهران وجود دارد.

سرمربی تیم راه‌آهن شب گذشته پس از بازگشت از اصفهان به همراه برادر و مربی این تیم با خودروی شخصی در جاده اصفهان کاشان در نزدیکی منطقه بادرود چپ کرد و راهی بیمارستان شهید بهشتی کاشان شد.



برد آسان بارسلونا برابر سه‌ویا

بارسلونا توانست به‌آسانی سویا را در ورزشگاه سانچس پیسخوان با نتیجه دو بر صفر ببرد و موقتا اختلاف امتیاز در صدر جدول را به هفت برساند.



تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 8 چیزی نمانده بود به گل برسد. آدریانو به سمت دروازه سویا حرکت کرد و از گوشه محوطه جریمه شوت زد که با برخورد به امیر اشپاهیچ به تیر دروازه خورد و برگشت.

آبی و اناری پوشان سرانجام در دقیقه 18 به آنچه شایسته‌اش بودند رسیدند. ژاوی یک ضربه ایستگاهی را از روی دیوار دفاعی عبور داد و هرچند آندرس پالوپ بسیار تلاش کرد اما نتوانست مانع گل شدن توپ شود. این نهمین گل فصل ژاوی بود.

مردان گواردیولا در دقیقه 25 فاصله را دوبرابر کردند. این بار لیونل مسی پس از یک و دو با آندرس اینیستا اشپاهیچ را جا گذاشت و توپ را با دقتی خیره‌کننده از بالای سر پالوپ وارد دروازه کرد.

سویا در دقیقه 33 توپ را به تیر زد. سانتر خسوس ناباس را جرارد پیکه نتوانست دفع کند و مانو دل مورال با ضربه سر توپ را زد که به تیر دروازه برخورد کرد.

در اواخر نیمه اول هم سسک فابرگاس شوتی دیدنی از فاصله 10 متری زد که پالوپ به زیبایی آن را دفع کرد.

دو تیم در نیمه دوم موقعیت‌هایی داشتند که سهم بارسا بیشتر بود. لیونل مسی هم یک گل آفساید زد که داور آن را نپذیرفت.
اکنون بارسا با 63 امتیاز و اختلاف هفت امتیاز با رئال مادرید صدرنشین در رده دوم است.

سویا هم با 33 امتیاز دوازدهم است

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:40 ب.ظ http://sheitoun666.mihanblog.com

سلام وبتون عالیه با افتخار لینک شدین اگر مایل بودین وب من رو با نام شیطان پرستی لینک کنین

[ بدون نام ] دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 02:43 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد