سلاطین دنیای هنر و فناوری

ورزشی، موسیقی، فناوری اطلاعات و ارتباطات

سلاطین دنیای هنر و فناوری

ورزشی، موسیقی، فناوری اطلاعات و ارتباطات

دانلود آلبوم حریق خزان با صدای دلنشین علیرضا قربانی

آلبوم موسیقی حریق خزان با صدای علیرضـــا قربانی و آهنگسازی مهیار علیزاده ، توسط شرکت آوای باربد  روانه ی بازار موسیقی کشور شد .

این اثر ارکسترال و ملودی محور شامل هفت قطعه به نام های  « حریق خزان ، ارغــوان ، بی قرار ، دلی در آتش ، آخرین جرعه ی این جام ، خاطرات  و  زندگی / رنگ » ، بر اساس اشعار زیبایی از زنده یادان « فریدون مشیری و مهدی اخوان ثالث » و اشعاری از دکتر شفیعی کدکنی و هوشنگ ابتهاج می باشد .



دانلود دموی آلبوم حریق خزان با صدای بسیار زیبای علیرضا قربانی

ادامه مطلب ...

مصاحبه علیرضا قربانی با روزنامه شرق


گفت‌وگو با علیرضا قربانی به بهانه کنسرت‌هایش در فرانسه، مراکش و ایران

مگو که من کشته شدم ( با ویرایش در تیتر)
منبع : سایت روزنامه ی شرق

در طبقه دوم قطار TGV، گروهی از نوازندگان و خوانندگان ایرانی به سمت شهر «نیس» در جنوب فرانسه در حال حرکتند. پنج نوازنده و یک خواننده به سمت کمان مدیترانه می‌روند تا اصوات، نواها و نغمه‌های موسیقی ایرانی را به گوش دوستداران این موسیقی در این شهر ساحلی و تفریحی برسانند. مردی ناگهان متوجه یکی از اعضای گروه ایرانی می‌شود و خطاب به او می‌پرسد: شما علیرضا قربانی هستید؟ قربانی که چند روزی است تقریبا به غیر از مکالماتش با اعضای گروه، با کسی فارسی حرف نزده، غافلگیر می‌شود و می‌گوید بله من قربانی هستم.



ادامه مطلب ...

المپیک سی ام افتتاح شد

از ساعت 20:12 دقیقه به وقت لندن پیش نمایش بازی های المپیک 2012 اجرا شد و راس ساعت 9 شب ، با به صدا در آمدن زنگ بزرگ در ضلع غربی ورزشگاه، المپیک لندن رسما افتتاح شد.


ادامه مطلب ...